Sov gott lilla Bella ♥

Det är med stor sorg i hjärtat jag slutligen berättar att vår högt älskade birmakatt Combine Deja-Vû, Bella inte längre finns med oss. För snart tre veckor sedan fick världens finaste katt somna in. Bella, även är känd som Blurkas eller Blurkey, var Skogsbrynets prinsessa. Hon var otroligt social och charmade de flesta som klev över tröskeln.

Jag tycker saknaden av en katt är annorlunda från den när man mister en hund. Hunden är mer slående, från noll till hundra på något vis. Saknaden av Bella har snarare smugit sig på och vuxit allt eftersom dagarna gått. Hon som man aldrig lockade på, eller krävde något av men som ändå alltid var med överallt. Bredvid på stolen när man åt frukost, vid datorns värmefläkt när man pluggande och i knät i soffan på kvällen. Nu är det slående tomt.

Tack för 18 fantasktiska år Prinsessan Blurkas



Kommentarer
Postat av: hedwig

Åh, så tråkigt och sorgligt att höra! Jag är glad att jag hann träffa henne dock, den lilla kungligheten. KRAM!

2012-03-17 @ 09:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0