Livstecken

En hektisk vecka. För många är fredagen här och veckan börjar sammanfattas. För mig är det definitivt tvärt om. Jag har förresten varit tillbaka i Stockholm på jobbet från och med denna vecka. Tillbaka i Brommakällaren, hundarna rastas av Birgitta på dagen och sen hänger jag med mina pälsbästisar på kvällen. Men nu är jyckarna lämnade hemma i Hållsta hos mamma och pappa, och jag ska sätta mig på bussen till Skavsta. Därifrån bär det av till Tyskland, Stuttgart där jag ska återförrenas med - inte en - inte två - utan fem av mina närmsta kompisar från San Diego över helgen!


Charlotte and Sasha kommer till Stuttgart!


Och nästan på pricken ett år efter att vi gjorde en dryg veckas roadtrip runt Florida ihop ska the unicorn (Juli), the cat (Kat), the frog-owl (Heddis) and the lobster (JAG) återförrenas!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0