Ingen rast, ingen ro

Just nu känns det som mitt liv mest består av en massa flängande. Jag saknar stabiliteten av att bo, ha vännerna och hundarna på ett och samma ställe. Jag saknar lägenheten på studentgatan i Örebro där allt och alla var så nära. Till och med i USA hade jag ju en fast punkt, även om det såklart var personer som saknades mig där. Här flänger jag mellan, Stockholm, Eskilstuna och Örebro.

Nyckeln till allt detta har varit kära Foppa, eller champagne-faran, som Jensa kallar den. Nu är det lite kris för Foppa är sjuk. Jag hade sett fram emot en lugn helg i Stockholm, utan fläng, men nu har jag just rastat jyckarna och packat väskan för att fara hem till Eskilstuna. Pappa ska mecka med Foppa och mamma trimma och bada Billy. Han ska nämligen med henne till Smedjebacke på utställning på söndag.

Nej, nu dags att stänga ner datorn och starta upp denna helgs flängande!


Foppa har varit en trogen kamrat länge och var med även i Örebro, där den bland
annat fick utstå detta. Alla MÅSTE hålla tummarna för att Foppa kryar på sig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0