Det är 2011...

...och i mitt liv är det kaos.

Jag söker visum. Jag packar ner. Jag flyttar. Jag packar upp. Jag lagrar. Jag packar resväska. Jag söker kurser. Jag googlar på San Diego. Jag söker stipendier. Jag sorterar papper. Jag skriver klart en c-uppsats. Jag söker boende. Jag funderar på framtiden. Jag har ångest. Jag är peppad. Jag är in och jag är ut. Jag är upp och jag är ned. Jag har full koll och noll kontroll.

Och mitt i detta röra gick Nell och skadade en klo. När mamma släppte in henne från trädgården blev det blodbad i hallen då hon lyckats rycka ut en av sina bakklor. Detta i en snötäckt rastgård. Hon är fantastisk min hund, lyckas då med allt.

Men hang in there en fet årsresumé är nästan klar och publiceras inom kort. Sen helrenoveras denna blogg inför vårens stora äventyr. San Diego here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0