Ny domare

Egentligen borde jag ligga nedbäddad i sängen nu eftersom avfärden imorgon kommer ske brutalt tidigt. Dels eftersom mamma har en valp med och dels för att vädret inte ser ut att bjuda oss på det bästa väglaget. Dock har jag fastnat i TV4:as lördagsfim Juno. Note to self: Fastrna aldrig i 4:ans filmer - blir dubbelt så långa med alla nedrans reklamavbrott!

Imorgon bär det alltså av till Mjölby för SSRK-utställning. Lite spännande eftersom det är en ny domare som dömer golden. Kerstin Henriksson är hennes namn.

Vårt team imorgon är alltså som sagt mammas unga tik Tessa, Combine Quite a Miracle. Sen har hon Tino, Combine Nintendo i hanarnas öppenklass. Och till sist har vi både Magda, Combine Flames of Fantasy och min Nell, Combine Elle i veteran. Var ganska mycket hundar anmälda vilket ju alltid är kul!

Nu ska jag trä på Nella sin korsett så att pälsen ligger fint imorgon också. Herre, jag hör hur jag låter. Jag är ta mig tusan galen...



Kommentarer
Postat av: Moa

Lycka till imorgon! Tyvärr ses vi inte men jag håller tummarna!

2010-10-23 @ 23:30:07
URL: http://klickerhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0