Rädda oss vid brand!

Jyckarna, Jensa och jag bor i en studentlägenhet precis vid universitetet. Istället som för som i ett "vanligt" hyreshus där man har trapphus är fastigheten vi bor i uppdelad som i korridorer. Vi har egna lägenheter, med eget kök och badrum, men ändå får man lite av korridorskänslan eftersom man ser varandra nästan varje dag på väg ut och in ur huset.

I ett nojigt infall satte jag upp en bild på hundarna med texten "rädda oss vid brand!" på dörren för nått halvår sedan, i samband med att Mikaela hade en obehaglig upplevelse i sitt hyreshus. Nu har min granne Aladdin kontrat. Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta. Vad säger ni?



Kommentarer
Postat av: S, Thyra & Lhine

Ha, ha, ha! Det där skrattet behövde jag :D

2010-04-20 @ 16:12:54
URL: http://tomik.se
Postat av: Sara

Hahah, jag håller med! I tentaplugget var det där skrattet inte alls fel :D

2010-04-20 @ 17:34:07
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha vilken rolig granne du har! Det är ju bara att tacka för skön grannsämja där. Hoppas du fick dina varor ok i helgen och att ni fick skoj! :-) Vad händer i denna helgen?

2010-04-22 @ 23:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0