Såhär kul kan man ha det en fredagskväll...

Nu har jag gjort något som är typiskt mig igen. Skulle komma hem till hållsta imorgon, men kollade fel i almanackan och åkte hem idag. Så nu har jag haft en fredagskväll i Hållsta att döda. Lindi svek men Mille kom över och höll mig sällskap. Vi kollade idol och lite gamla hundfilmer från specialen, gamla agilitylopp och annat smått och gott. Om jag hade varit ensam hade jag kanske spenderat kvällen som jag gjorde för ganska precis ett år sedan:



...i ett hundhav på köksgolvet i köket...


...eller i en låda tillsammans med Lilleman!


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh typiskt, men då håller jag tummarna imorgon istället :)

2009-09-26 @ 10:43:08
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0