Can't sleep

Nyss hemkommen från jobbet ligger jag i sängen och försöker sova, men det går inte! Igårkväll fick ag reda på att min Jensa korsar Sveriges gränser i eftermiddag. Har inte sett grabben på nästan fyra och en halv vecka, och inte snackat med honom bortsett från sms på 4 veckor. Fjärillar i magen alltså!

Igår var en lugn dag. Jag har tyckt att min rumpa börjat bli lite stor på sistone så igår gjorde jag slag i saken och stack ut på joggingrunda. Därefter åkte jag till Farmor som hade namnsdag och slog världsrekord i kak-och bullätning. Så mycket för den springturen alltså...

Idag väntar hundmys och på kvällen fira Anna som fyllt 22. Nu ska Bella och jag kolla på lite film och se om sovtåget rullar in...


Bella, Bell-lurkas, Blurkas - kärt barn har många namn!
Hur som helst är hon världens katt och mysigaste filmtittarsällskap...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0