So long!

De senste dagarna har det varit galet mycket att hinna med. Jobb på nätterna och aktiviteter på dagarna. Har det inte varit träning med labradorgänget har det varit släktpartaj på schemat. Sova har kommit i andra hand.

Träningarna har varit otroligt givande för Billy. Situationen snarare än övningarna. Skott, labradorer, båt, mycket blås i visselpipan från labradortanterna och tikar som luktar smaskens. 

Klockan 05.12 på lördagsmorgon tjongade jag ner min sista tidning i en brevlåda och därefter bilade jag vidare till släktpartajet och vår årliga flaggfest på 5öre. Jag har verkligen världens bästa kusiner. Vi har så kul ihop!

Idag lämnade jag av Nellan hos världens bästa hundvakter Lars & Reet och spenderade därefter alldeles för mycket tid med Billy. Därefter stress till bussen som tog mig och Malin till Stockholm där vi ska sova i Bromma hos Anne. Imorgon tar vi flygbussen till Arlanda och sedan flyger vi vidare till den grekiska ön Skiathos. Sen tar planerna slut. Vi har bara varsin liten rygga med det viktigaste...

Kommentarer
Postat av: Johanna & Majken

Oj va häftigt med en sådan resa utan några planer!

Ha det så kul! Kram

2009-08-18 @ 11:31:34
URL: http://jlofgren.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0