Ännu ett år...

Och där faller ännu ett år
spricker upp och försvinner
men av dagarna som går
ska jag fylla varje timme...
speciellt och alldeles särskild.

2007 var året då...

...Trooper tumlade in i mitt liv och fick mig både att gråta och skratta innan han tog en plats i mitt hjärta. Sannerligen en speciell hund är han min Truppe <3
...Jag förlorade en vän, men vann en annan
...Nell tog sin första agilitypinne och alla häpnade
...Jens och jag for på båtluff
...Hera flyttade ut och Remy flyttade in
...Jag läte mina första kurser på högskola och klarade dem
...Jag bokade min första resa utanför Europa
...Billy och jag fick en lyckad debut på workingtest

Att se fram emot 2008...

...Remys valpar
...BRASILIEN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0