SSS

Jag har utvecklat ett riktigt SSS, det vill säga secret single behaviour. (Ni som slavar lika mycket som jag fra,för sex and the city hänger nog med i svängarna här...). Ja,  SSS är alltså det man sysslar med när man är helt själv och som ingen annan vet om. Jag önskar att det var jag som uppfann uttrycket, men jag måste erkänna att jag lånat det från Carrie.

Hennes är att stå upp och läsa veckotidninger och äta kex om jag inte minns fel och Mirandas är att smörja in händena med vaselin och sätta på sig fingervantar. Mitt däremot är så mysigt, så mysigt, men o så hemligt. För det är väl det som är grejen med ett SSS?

Så nu ska jag gå och ägna mig åt mitt SSS ett tag innan det är dags för hundrastning och sedan ridning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0