Yrsel och daller i knäna...

... det får jag när jag tänker på imorgon. Varför? Jo, idag ringde jag Tove i min Engelska och frågade om hon fått tentaresultatet än och det hade hon. Man ska gå till institutionen och hämta dem. Shit, imorgon gör jag det. Jag är så fruktansvärt nervös, verkligen hemskt. Så läskigt just för att jag tror att det sket sig, men bara tror för jag är inte säker. Det skulle vara mycket bättre att vara säker för då slipper man de hemska tankarna "men tänk om....". Jag är inte skapt för sånt här. Jag är en Dramaqueen jag vet, kan någon snälla avdramatisera det hela lite??? Speciellt tröstande är det ju inte heller att två snillen i klassen inte fick godkänt....

Så till lite roligare uppdateringar:
Remy är här! Våran älskade lilla glada kineshund som bodde hos oss förra året har nu kommit för att stanna, föralltid. Shit, det är så kul att ha henne här!!

Kommentarer
Postat av: Majda

gissa kändisen i min blogg

2007-12-03 @ 16:51:28
URL: http://majdas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0