Stress

Just nu kan jag inte fokusera på någonting eftersom jag är så stressad över en massa saker. Allt som jag kan tänka är stress hit och dit, hur ska jag hinna, när kan jag klämma in det osv.

Stress över imorgon då jag ska ha planerat en jaktträning
Stress över min inlämningsuppgift som ska in imorgon
Stress över tentan som det typ bara är en vecka kvar till nu
Stress över helgen - hur allt ska falla på plats
Stress över Ronnie middag - vad fan ska man ha på sig???
Stress över personalfesten - hur ska jag komma hem???
Stress över ikväll då jag ska packa och plugga

Stress, stress, stress...

Det är inte bra att stressa, inte för mig i alla fall. Jag får ont i magen, svårt att äta större måltider pga dålig aptit, svårt att sova eftersom min hjärna går på högvarv och så får jag stessafte. blåsor i munnen pga stess sov gör ont.

Sen är jag också lite stessad över en viss grej som hände förra helgen - just can´t let it go....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0