Les Opels och jag = perfect match <3

Idag besiktigade jag familjens Opel, alias Les Oples. Det är "min" lilla bil som jag tycker så mycket om trots en del skavanker ;) I alla fall så var det jag som klev upp klockan sex i morse för att hinna vara på bilprovningen klockan sju. Jag hittade dit direkt trots att jag aldrig varit där förut och aldrig ens varit med och besikigat en bil. I alla fall så slutar det inte där. Jag fattade kö och incheckningssytemet också! Misstänker att vissa som läser börjar bli mäkta förvånade och lite impade nu...

Som grädde på moset, pricken över i:et, creme de la creme,så gick Les Oples igenom med bara en liten anmärkning. Nu är jag fullt övertygad om att många av er häpnar, men det är alldeles sant. Jag säger bara det: Les Oples har folk i allmänhet alldeles för låga tankar om! Att bilprovaren aldrig provade 2:ans växel, testade reglera fläkten och muttrade lite när had drog lite i min fasttejpade backspegel behöver vi ju inte tala speciellt högt om.. ;)

På förmiddagen kom Anna och Hera och gick en sväng med mig och mina doggys. Vi tränade lite grundprylar och trick och hade det mest lungt och skönt. Sedan har min eftermiddag enbart bestått av plugg, och nu börjar hjärnan säga ERROR; ERROR; SYSTEM OVERLOAD fastän jag har mycket mer jag måste proppa in i systemet.

Nä om man ska ta och tanka på med lite godis och get back to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0