Hundlös

Har varit hundlös i tre dagar nu... märklig känsla! Anledningen till att mamma tjuvhöll mina hundar sist jag var hemma är att hon ville snygga till pälsarna på dem och det är ju inte min starka sida direkt...

Linda har dock haft Toddy och vår gäst engelsk-spanska gäst Shakira (Stanroph Silent Shakira) i Stockholm så helt hundfritt har livet inte varit. Vi har sovit första natten i vår nya lya och det känns jättebra. Det är lite trångt såklart med vi går ju ihop bra, hyran blir låg och vi kommer kunna hjälpa varandra med hundarna när det behövs. Dessutom har vi båda nära till jobb, dagmattar och ett endast ett stenkast till t-banan. Det fantastiska i situationen är att vi även har ett litet grönområde precis bakom huset, en kvart promenad till ett större naturområde och fem minuter i bil ut till Kärsön.

Mamma är i alla fall duktig på att hålla mig uppdaterad om vad mina hundar har för sig när de är hos henne. Lilla fisk (Tess) har tydligen hälsat på lite kossor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0