En kluven känsla

Så plötsligt kon veckan då allt hände. Vi sa adjö till lilla grynet, Foppa packade ihop och är såld som bildelsbil, mamma och pappa ryckte in och hjälpte mig få fram en ny bil och sedan pang bom stod jag plötsligt där med ett par lägenhetsnycklar i handen. Linda har flyttat till Stockholm och vi ska bli sambos till årsskiftet typ. Jag ser framför mig en sommar med massa hundgrejer och kul kvällar i Stockholm. Men som alltid skuggas glädjen av att min Nell inte är hos mig just nu, utan henna hos mamma. Självklart för att det är bäst för henne, men det känns ju ändå tragiskt. Att jag missar tid med Nell. Det är en märklig tillvaro där det i ena sekunden kan kännas som man är on-top-of-the-world och så i nästa hjärtvärk och sorg.

Och inlägget jag skrev här nedan om Tessa. Idag snubblade jag på en kortfilm som illustrerar precis hur det känns som hur Tessas och min realtion ser ut:

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

men jisses vilken söt liten film ♥

2013-05-09 @ 15:57:22
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0