Update om livet

Det är hektiskt, men det rullar på. Sakta hittar vi nya rutiner för hur vi ska leva ihop, Nellan, Billy och jag, efter alla förändringar som skett. Jag har fått kontakt med en tjej som förhoppningsvis kommer bli hundarnas nya dagmatte. Hon verkar jättetrevlig och hundarna var där en dag den härveckan "på prov".

Hemma har Tessans vattesvans har fått veterinärtillsyn för säkerhets skull, men det är verkligen bara en vattensvans så det är bara att vänta ut den och tydligen är den mycket bättre nu. Jag saknar lilla fisken! Vidare får jag rapporter om att klumparna där hemma i valplådan är riktiga små knubbsälar. Hanarna döpte vi till Pi och Parker efter huvudkaraktörerna i omskrivna Berättelsen om Pi, men tikarna är tydligen ännu utan namn.

Lille fisk och jag en morgon i Hållsta förra helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0