Totaldäckad

...yes, det är vad jag är. Feber, snuva och allt annat som här en förkylning eller influensa till. Inte speciellt kul att spendera en hel helg i horisontellt läge. Och inte heller missa jobbdagar när man är ny på jobbet såhär, men är man sjuk så är man och jag får bara acceptera att måndag och eventuellt även tisdag kommer bli horisontella dagar de med. Japp, jag är också duktig på att tycka synd om mig själv och då finns det inget bättre än att ha sällskap av mina bästisar i misären. Tack och lov finns fantastiska människor i min närvaro som kommer förbi och tar ut dem på promenix. Ni är GULD värda!

Billy gick med på att ligga i fotänden en stund när jag kände mig som ynkligast. Jag vet att jag klagar på
farbror B ibland, men han är allt en bra fantastisk varelse. Han finns liksom där när man behöver honom.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Krya på dig! Vet precis hur det känns, både att vara kass och att tycka synd om sig själv.

2013-02-18 @ 06:12:47
URL: http://www.kennelblagul.blogspot.se
Postat av: Matilda

Krya på dig!

2013-02-18 @ 08:02:46
URL: http://www.aquaseers.se
Postat av: Boel

Krya på dig!Jobbigt med influensa.
Orkar du tänka nåt på Goldenklubbens C-prov?
Benka tänker anmäla Vera i veteran och vi tänkte att det kunde vara kul om bägge syskonen var med,10 år gamla!
Ha det gott och hoppas du snart blir frisk.
Kram Boel

2013-02-19 @ 16:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0