Tacksamhet

Drygt en månad sedan jag lämnade några rader efter mig här... vad ska man säga? Livet rullar på. Vissa dagar känns det som ett pussel man knappt får ihop. Andra är jag on top of the world. Men oavsett om det på håret löser sig eller om det rullar på snabbt och smidigt känner jag mig oftast helt översköljd av en enorm tacksamhet.

Bland annat är jag sjukt tacksam för att...
 
... Nellan helt fantastiskt typ fått ett helt bonusår i livet.
... mamma hjälper mig att ge Nellan världens finaste sista tant-tid när jag är oförmögen.
... Inga-Lill är världens tryggaste extrahem åt Maggan och Nellan när mamma har det tufft med tiden.
....jag får låna Tessan av mamma och den glädje hon får mig att känna varje dag.
... jag ens kan ha hund som heltidsarbetande Stockholmare. Tack dagmatte och all annan hundhjälp.
... Billy är superfräsch och jättepigg trots sina drygt 10 år.

Jag får en rörd klump i halsen när jag skriver det här. Tänk vad bra man kan ha det!

Njöt av en liten sväng men världens finaste grabbgäng när jag var hemma på kennel Combine förra helgen.
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Att känna tacksamhet är att vara lycklig. Njut av nuet ♡

2013-09-02 @ 20:11:34
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0