Ungdomshelg på Gryts gård

Så har vi rivit av årets ungdomsläger som i år var på Gryts gård för Karina Sellén, Håkan Jonsson, Margareta Westman och Moa Ågren. En hel drös nya ansikten utgjorde en härlig grupp och jag njöt av helgen trots att Tessa och jag inte deltog på träningen utan bara var där som administratörer och mattanter.

På lördagen blev dock Toddy lite trött på eftermiddagen och då fick Tessa och jag fylla hans plats på ett pass för Håkan och Karina där vi tränade fotgående, vändningar och stadga. Till sist tog de fram den ökända har-maskinen. Tessa fick crazy eyes och giraffhals – och jag svettades men vi höll oss i skinnet båda två.

Gruppbild på gänget + instruktörer. Bild lånad från www.ssrk.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0