Flocken ♥

Denna helg blev de åter en tripp till Hållsta. Mamma och Pappa är på Åland för att semestra lite och ställa ut Tino och Tessa, så jag är inkommenderad att ta hand om gänget här hemma. Jag är ofta stressad de veckor jag vet att jag inte kommer att vara i Stockholm på helgen, den är ju liksom catchup tiden man har för att beta av det man inte hunnit under veckorna. Men så fort jag passerar Rossviksgården, när man nästa är hemma på kennel Combine, är det som att ett slags tryck över bröstet släpper. Jag har noterat känslan flera gånger. Hemma i hundgänget blir jag liksom  lugn, speciellt om jag är ensam med djuren. Vår fina flock ♥
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt fin och harmonisk flock ser det ut att vara :)
Jag vet inte när/hur jag första gången ramlade in på den här bloggen, men jag har "smygläst" den ganska länge nu utan att kommentera. Den är bra, du är bra! Kanske springer in i dig/er nån gång, jag ska ändå flytta hem till stockholm snart, och så jättestor är inte staden, speciellt inte om man håller på med hund, kanske.

2012-09-30 @ 13:37:14
Postat av: Linda

Bästa flocken/familjen som finns! Pussa på alla, speciellt på den nya finska champinjonen!!

2012-09-30 @ 14:05:06
URL: http://www.quiteateam.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Ni är en underbar familj o flock. Njut av den ♥

2012-09-30 @ 20:09:50
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0