Ungdomsläger vid Tullgarn

Nu är vi hemma från Tullgarn och årets ungdomsläger är passé. Det känns både kul, eftersom det blev så himla bra och tråkigt för att jag bara vill göra det igen och igen! Nåja, det kommer ju ett nytt nästa år. Och innom en snar framtid blir det fler aktiviteter med SSRK-ungdom. Jag är så glad i vår ungdomssektion. Ett sånt härligt gäng verkligen!

Årets läger, gick som ni säkert redan vet, parallellt med Tullgarns jaktmässa och Agria Sweden Game Fair Cup. På förmiddagarna har vi tränat våra egna jyckar för duktiga instruktörer (dessa pass utvärderar jag i separata inlägg). Sen har vi lunchat i solen, kollat/miljötränat på mässan och avslutat dagarna med att titta på finalerna i cupen. Bodde gjorde vi på camping i Trosa havsbad.

Tessa och jag åkte till Tullgarn redan i fredagsmorse och jobbade under fredagen i SSRK's-monter. Som jag är glad i att få låna den lilla hunden. Arbetsglad, följsam, samlad, lättsam och positiv. Även om jag givetvis vid tillfällen märkte att hon var trött, höll hon ihop fint under helgen tycker jag. Vi börjar hitta och förstå varandra rätt bra nu vilket gör att jag vågar börja spänna bågen och lägga på lite mer krav, och hon svarar upp jättefint. Att det är hon och jag i sånna här sammanhang är det verkligen inget tvivel om!

Två fina bilder på Tessan och mig som Vanja Börjesson knäppte i helgen


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vilka härliga bilder :-)

2012-05-30 @ 09:43:08
URL: http://www.aquaseers.se
Postat av: Ann-Sofie

Åhhh vilka härliga bilder på er <3 <3

2012-06-01 @ 09:17:50
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se
Postat av: Johanna & Majken

Härliga bilder! :-) Önskar jag kunde varit med på lägret.

2012-06-02 @ 15:35:12
URL: http://johannalofgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0