Stockholmssommar

Stockholmslivet har tagit en vändning. I förra veckan sa jag adjö till min arbetsplats på Universums kontor där jag varit sedan september förra året. Lite trist. Men redan i måndags tog årets sommarvikariat på Svenska Kennelklubbens kansli vid. I fem veckor framåt ska jag vara sommarbarn på registreringsavdelningen!

En annan förändring är att Linda och Toddy flyttat in i brommakällaren till oss. De jobbar också på reggen på SKK i sommar. Rätt kul, förutom på morgonen. Mina jyckar sover så länge jag sover. Toddan vaknar tidigt OCH DÅ VILL HAN HA MAAAAAT!

Annars väntar en hel del sköjigheter helgerna framöver. Fredag till Söndag spenderas på utställningar i Rottneros. Och helgen därpå far jag upp till Dalarna för träningsträff och möte med SSRK's ungdomskommitte. Ska bli riktigt kul att träffa tjejerna igen!

Mycket utropstecken i det här blogginlägget. Men det är ju så det känns!!!


Första dagen på SKK kansli för i år.
Nellsan sov visserligen skönt, men madrassen såg så tunn ut...



... att jag tvingade Linda att hänga på till IKEA på kvällen för att käka och shoppa ett...



... ett 'jobbtäcke' åt Nellsan. Och visst såg hon ut att sova ännu skönare idag!?


Kommentarer
Postat av: Zetterljungs

See you soon ♡ Kom ihåg regnhatt ;)

2012-07-06 @ 00:13:38
URL: http://zetterljungs.hundstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0