New in från Börjes i Bro

När jag ändå var norr om Stockholm igår passade jag på att åka en sväng förbi det nyöppnade Börjes-varuhuset i Bro på vägen hem. Det är egentligen en låg-pris hästsportsbutik men har även lite hundprylar. Jag har ett reflexhalsband som jag tror är därifrån och ville ha ett likadant till.

Hund-utbudet var inte speciellt stort med det lilla som fanns var okej och väldigt billigt. Hittade reflexhalsbandet och hundarna fick även en stooooor ny vattenskål. Bra var också att det fanns massa olika billigt svenskt hundtugg som vi också köpte ett par olika sorter av.

Reflexhalsband med flärpar - 34.90kr

Rostfri vattenskål 4,7 liter - 29.90kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0