Dummietjuven!

Idag hittade Tessan på ett litet bus. Jag satt vid datorn och hade inte riktigt koll på vad hundarna hade för sig. Visst märkte jag att Tess gick runt lite, men jag tänkte inte så mycket på det utan antog väl bara att hon var lite rastlös. Men så plötsligt såg jag hur låg hon på sin favoritdyna med en dummie i munnen. Hon gnagde eller tuggade inte utan låg bara och höll den. 'Hon måste hämtat den inne i badrummet', tänkte jag då jag lagt dem på tork i duschen efter gårdagens träning. När jag gick upp för att ta den från henne såg jag att hon inte bara hämtat den hon höll utan hela dummiesamligen på 6st i varierande storlek och lagt på sin bädd. Givetvis inte okej, speciellt inte som att badrummet inte är en hundtillåten zon, men rätt sött eller hur!?



Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt förlåtande bus :)

2012-08-24 @ 06:02:52
URL: http://kennelblagul.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0