Sthlm-Hållsta-Sala-Hållsta-Sthlm


Städning/packning/tvättning pågår. Till helgen flänger vi hem till Eskilstuna igen. Imorgonkväll väntar frisering och shamponering, sen tidig uppstigning på lördag för avförd till Sala Open Show. Tanken är att båda mina jyckar ska delta. På lördagskväll blir det slapp och fix för på söndag intar släkten Widebeck-Larsson Skogsbrynet.

Båda hundarna tycker att det är lite jobbigt när jag packar väskan. Ingen vill bli glömd. De hänger mig i hasorna med lätt oroliga blickar. Nu när jag satte mig vid datorn la sig båda ner med varsin djup suck. Nell stensomande men Billy ligger och småsneglar lite på mig bakom tunga ögonlock. Han är trött, men väskan står ju vid dörren.

Haha, nu reste Billy på sig och gick och la sig på hallmattan. Där kan man inte bli glömd. Han är inte dum, den där Billy!



Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, sötnosar!

Så där gör James också, varje varje gång. Våra 4 benta gullegrisar <3

2011-10-28 @ 10:58:14
URL: http://omsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0