She took another little pice of my ♥

Så har nedräkningen börjat och min första älskling, den franska tjyven, lämnade San Diego i lördags morse. Fredagskvällen med gänget var undebar och vi höll igång till långt inpå småtimmarna. Charlotte och jag har spenderat massa rolig tid ihop här i SD. Hon har varit någon att skratta med, men även att luta sig mot i blåsväder. En sann dramaqueen i äkta fransk anda, men ändå så älskvärd.

På onsdag lämnar mina finska grannar San Diego, på fredag flyttar de flesta ut från VA, till helgen drar Italienarna på roadtrip. Som tur är ramlar min syster yster in på statlig mark den 24de, och mina bästisar Juli & Hewdig hänger troligtvis kvar till den 28-29de.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0