De senaste dagarna...

PARTYBUS TILL HARDROCK
Dans och galenskap med Juli, Min, Charlotte och Italienarna. Det är märkligt vad befriande det kan kännas att få skaka loss lite för en kväll.

 


 

UTFLYKT TILL TEEDAS HUS
Biltur norrut med Lennart, Ugglan och Einstein för att besöka Teeda, titta på hennes vyer och äta frukt från träden. I hennes trädgård fanns flera apelsin, citron, grapefrukt och avocadoträd.
.


 

LINE FIRADE SIN 21-ÅRS DAG
Jag gav henne ett godiskollage. Sen blev det födelsedagsfest i VA där Chris, Adam, Davide och Min gästspelade. De två förstnämna intog sedan mitt och Murielsrum över natten medan jag slaggade på soffan och på morgonen blev det pannkaksfrulle hos kära Heddis (som under kvällen spelade svår i sombrero)



 

MINI ROADTRIP
Tillsammans med Ugglan och Einsten blev de en dag med bilande längs San Diegos kust samt outletbesök. Jag shoppade lite och blev ägare till ett par vita höga converse. Som jag har längtat efter dem! Sen stannade vi i Ocean Beach för lunch och därefter snirklade vi hemmåt med stop vid Torrey Pines för att kolla på skärmflygarna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0