USS Midway

Efter en rolig kväll downtown var det dags för sista rycket i skolan för veckan. En inlämning och ett quiz, puh! Partybussen var för övrigt som ett portabelt discotek en buss som körde oss till en klubb där vi dansade loss under kvällen.

Efter skolan plockades jag upp av mormor, morfar, Lennart och deras vän Bob och tillsammans åkte vi till USS Midway, ett stort hangarfartyg som numera är ett museeum. Riktigt spännande att gå runt på fartyget och se hur soldaterna levde. Som packade sillar kan jag avslöja. Sen fanns även en massa krigsflygplan att kika på. Var även uppe en tur på fartygets komandobrygga och jag blev placerad i "Air-boss" stolen av guiden. Tungt!

Kvällen har hittills inneburit plugg för mig. Jag har väldigt mycket i skolan och just nu. Även om jag (som ni säkert märker) även ser till att ha roligt känns det som jag har läsning och läxor hängande över mig hela tiden.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0