Starbucks-dyslexi?

Jenny är ju ett internationellt namn kan man tycka, men ändå tycks just Stabucks har svårt med att få till det. Det blir ofta fel på koppen och så får man stå vid utlämningen av kopparna och titta lite fundersamt omkring sig, kommer någon annan ta den där eller är det min? Första gången tänkte jag att jag nog hade varit otydlig eller pratat för lågt, men nu har det hänt för många gånger för att kunna lägga skulden på mig.

Jag har två teorier:
  • Man måste vara dyslektiker för att få jobba på Starbucks
  • Alla som arbetar där drar på sig den speciella Starbucks-dyslexin


Okej, jag ska inte vara elak, det blir faktiskt rätt ofta också. Men Danny, Yeni,
Yedi och Jelly är alla goda exempel på att det inte heller står helt rätt till...


Kommentarer
Postat av: Jennie

Haha där ser man, det var faktist lite oväntat :) men Jelly är ju ganska charmigt :) Hoppas du har det superbra där borta!



/Jennie

2011-03-09 @ 22:14:18
URL: http://jennie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0