Sleepyhead

Ny vecka, och det känns kluvet för förra veckar var på något vis en så bra vecka att det känns tråkigt att den är förbi. Det var lugnt i skolan, beach sleepover, st patricks, strandhäng, fredagschill, lördagsmiddag, filmkväll, brunchsöndag och lite shopping. Denna morgon vräkte regnet ner som besatt. Det började redan igår och kom så häftigt att det inte hann rinna undan och mina finska grannar var nära på att få en pool innanför ytterdörren (slutade dock bara med en mindre plaskdamm). Idag tog jag sovmorgon och ligger faktiskt fortfarande under mitt ärtgtöna täcke och skriver detta...

På tal om grönt har jag ju lite bilder från St Patty att dela med mig av. En kväll som började så fruktansvärt opepp men tillslut blev så himla bra. Heddis, Juli, Charlotte och jag åkte ner till PB. Hamnade på donken, tog oss i kragen, drack varsin grön öl och sedan blev det Tavern och Typhoon. Chris och Min anslöt senare och även Italienarna gjorde ett kort gästspel.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0