Oooooh myyyyy goooood!

Enligt blogg.se är det 3 dagar och 18 timmar sedan mitt sista blogginlägg - inte okej! Även tant Hedwig har pikat mig för att det är dags att uppdatera. Allt jag hinner säga just nu är att de 3 dagarna och 18 har varit mycket, mycket trevliga och att det kommer en uppdatering snart. Denna vecka gifter jag om mig med biblioteket, eller som det heter här "The Love Library", och tittar på min mest pluggtäta vecka hittills. Aooouuuch!

Jösses i skrivande stund blev mina roomies plötsligt helt flippade. Amore visade Muriel en bild och sedan började Amore typ gråta medan Muriel hoppade upp och ned i soffan de skrek "OOOOHH MYYYY GOOOOD!" i munnen på varandra säkert tio gånger på raken. Både Amore och Muriel är die-hard-basketball-fans och det visade sig att en av de duktigaste (och enligt dem även snyggaste) basketspelarna gjort en bild Amore tagit på honom till sin profilbild på facebook. Nu har de lugnat sig lite men sitter fortfarande lätt andfådda och tittar på datorskärmen samtidigt som Muriel då och då mumlar, "dude....DUDE!"...


Amore och Muriel på väg till en basketmatch i sina hemgjorda AZTEC t-shirts.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0