Dubbelt upp!

... men se där! Jag kan faktiskt bjucka på både positivt provresultat och Mardi Gras bilder. Det var som tusan! Har inte sett mitt betyg då gränserna inte är satta än, men 70/100 borde åtminstonde vara godkänt och det är jag är mer än nöjd med. Om man räknar in att jag även haft inlämning och presentation av en personlig logotype + flashaminering av skissprocessen, presentation av idé till en affish, inlämning av ett PM samt en skrivuppgift som även innefattade en intervju förutom denna Midterm i veckan så känns det gött.

Hann ju även med ett besök på Mardi Gras festivalen i Gaslamp distriktet i San Diego. Det var märkligt, galet och väldigt roligt. Det var gatufest med dansare av alla slag. Tydligen var det en parad också men den såg jag inte mycket av. Istället hittade vi sombreros och dansade på gatan med de andra kidsen.



Som-breros som-sagt, här på Chris, Juli och Hedwig


Juli, jag och Chris med varsin magaritha på Freds


Ibland hängde inte kameran med...


... 'cause we were dancing in the streets!


Och tog radom bilder med folk vi inte kände!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0