Bibblan är mitt fängelse

Uhh... Imorgon är det dags för midterm i min annonseringsklass igen. Förra gången kände jag mig förberedd, och visst jag klarade den men det gick inte superbra. Den här gången känner jag mig inte alls like förberedd. Anledning: Mardi Grass som gick av stapeln igår. En av de större eventen här i SD tydligen och det kan ju inte missas. Dessutom var det fruktansvärt udda och kul! Nu är klockan 22 och jag gör mig redo för en sista timme i bibblan. Kan jag inte bjuda på en positivt besked om tentan imorgon kan jag åtminstonde bjuda på lite galna Mardi Gras bilder!


Såhär såg det ut igårkväll. Som vanligt är bilden stulen från Heddis (mina är inte i datorn än). Från vänster har ni mig (the one and only), Christophé (klasskompis från ORU som praktiserar på konsulatet här), Charlotte (Heddis franska roomie), Adam (Chris roomie som också praktiserar på konsulatet) och Juli (min tyska granne). Hepp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0