Aztec fight!

Igårkväll var det degs för mig att gå på min första skolbasketmatch. Ni läste väl om hur vi köade för att få biljetterna!? Iklädd en gratis t-shirt med lagnamnet som man plockade upp vid ingången hejade vi sedan på skollaget och även jag som skulle kunna gå under termen "sportanalfabet" hade roligt då det var riktigt bra tryck på läktaren. Mer än så tänker jag inte skriva. Istället får ni njuta av en snabbt ihopklippt filmsnutt där jag även reflekterat över lärdomarna sportupplevelsen inbringade!



Efter matchen gick Amore, Muriel, Hedwig och jag hem till oss och beställde hem pizza. På vägen blev dock mina kära roomies alldeles i gasen. Framför oss gick någon lokalkändis som brukat skriva en humor-kollum i skoltidningen. Självklart tog jag tillfället i akt, utnyttjade min internationella status (vilken gör att man kan komma undan med många konstiga beteenden) och sprang fram för att presentera mig. Därefter hälsade han på mina vänner och vi tog en bild ihop. Amore gjorde genast bilden till sin profilbild på facebook och nu är vi vänner med honom där, haha!


Hedwig, jag, David W Pope, Amore och Muriel

 


Kommentarer
Postat av: Malin

tror snarare du lärde dig:

1. När alla runt mig jublar, gjorde laget ngt bra

2. När alla runt mig buar, gjorde motståndarna nåt bra...



2011-01-31 @ 10:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0