Happy Valentines!

Det är två timmar kvar på Valentines day här i San Diego och jag har precis stängt min feta annonseringsbok. Dagen har bara bjudit på stress och motgångar idag. Imorgon har jag min första midterm i min annonseringsklass och jag har läst i mega-super-hastighet idag för att bli klar. Dessutom har jag inlämning av mitt design-projelt + ett stort avslutande quiz i min digital media klass en kvart efter att min midterm är avslutad.

Jag har pluggat aldeles för lite inför båda känner jag, men läget är som läget är. Nu är huvudet helt snurrigt av all info jag hets-matat in och jag tror inte att något nytt kommer att fastna ikväll. Min plan är nu att kila över till mina vänner som har valentinesdinner (vilken jag fick tacka nej till) och säga hej för att varva ner lite. De skulle spara en brownie till mig - mina vänner är underbara! Sen blir det sängen och tidig uppstigning för att läsa igenom mina anteckningar. Klockan 11 börjar prövningarna och vid 15-tiden är de över. Wish me luck!


Såhär ser utkastet på min designuppgift ut. Självklart höll jag mig till mitt favorittema.
Ska självklart fota hela presentationen och visa vid senare tillfälle också!


Nu hoppas jag att pappa tappade intresset när hundbilderna kom upp och inte läser såhär långt, för jag måste ju även delge mitt valentines day - miracle som hände idag. När jag och Hedwig hade haft kafferast på Starbucks glömde jag tydligen min plånbok på bordet. För precis när vi skulle korsa gatan utanför och försvinna i folkvimlet hörde vi en kille bakom oss ropa "Excuse me ladies, is this yours!?" viftandes med min plånbok i näven. PUH!

 


Kommentarer
Postat av: Nisse Larsson

Pappa ser dig!!!

2011-02-15 @ 10:19:45
Postat av: Gunela

Nu först kommenterar jag! Följer dina upplevelser och njuter av dina beskrivningar. Klart det går bra idag - håller tummarna, plånboken igår också + och sedan har du ett + kvar - livet KAN leka!

2011-02-15 @ 13:27:00
URL: http://hemsida.net/kolbacken
Postat av: lena,millie,ebba

Stort lycks till !!!!!!

Det är så roligt att följa dig därborta "over there"

Kram

2011-02-15 @ 16:21:27
URL: http://www.goldentjejenmillie.se
Postat av: Hemlig beundrare

Tony - du klarar det! I know it!

2011-02-16 @ 06:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0