9 saker ni inte visste om oss


Nell


- Fick överslag under skotten på sitt MH och tog ett varv på agilitybanan bredvid istället för att leka med trasan.

- Har en gång ätit en hel grillkyckling inklusive staniolpåsen den förvarades i (klarade dock detta prima, helt utan komplikationer).

- Är ingen favorit hos övriga familjemedlemmar och går hos dem under smeknamnen "råttan", "nollan" eller till och med "djuret".



Billy

- Har noll uppfattning om sin storlek och sitter helst i knäet.

- Ser sig själv som studentgatans kung, förutom när chihuahuan Elvis är ute. Då går Billy helst vid mattes sida...

- Har flertalet gånger opererat ut den lilla pipande plastbubblan ur sina pipdjur med en väldig precision.



Jenny

- Tycker mycket om snabbmat. Speciellt att äta den i bilen, det får mig av någon anledning att känna mig väldigt effektiv.

-
Är extremt duktig på att skjuta upp saker och använder allt för ofta frasen "Jag fixar det sen".

- Har en fruktansvärd beslutsångest och måste vrida och vända det simlpaste beslut hundra gånger innan jag kan välja, chips eller smågodis på fredagskvällen är ett exempel på ett sådant beslut.

.
För alla tre bilderna vill jag credda fotografen Mille Selander

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Du glömde skriva crazy driver! ;)

2010-09-10 @ 06:48:10
Postat av: Johanna

Kul läsning så här på fredagseftermiddagen! :-D

Majken går också under benämningen "djuret" men ifrån mig och högst kärleksfullt! =)

2010-09-10 @ 13:28:29
URL: http://johannalofgren.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0