Stort grattis!

Då och då kan jag tycka att det är jobbigt att ha en hanhund som har använts lite i avel då jag ibland kan känna mig lite granskad, men såklart finns det två sidor av myntet. Billy har flera söner som tillsammans med sina mattar och hussar utför bedrifter som man blir varm i hjärtat av. Självklart är Billys inblandning bara en del. En stor eloge bör också ges till uppfödarna och inte minst hundförare såklart.

Igår presterade Moa & Åskar (Migobelis Nifty Nick) den fina bedriften att få ett 1:a pris och bli provbäst i nkl på Limmerhultsprovet för Domare Carina Asp. Duktiga ni! Mer om bedriften kan ni läsa på deras blogg, varifrån jag även har lånat den fina bilden till vänster.



Andra Billysöner som farsan Baloo är stolt över är exempelvis River Race Brunello (t.v) och Se Uch Nuch Gildas Baryshnikov (t.h). Bilderna är lånde från Kennel Kapplandet och Kennel River Race hemsidor.


Kommentarer
Postat av: Moa & Åskar

Tack Jenny! Du är verkligen gullig :)

Kan till viss del förstå att du känner dig granskad som förare av Billy men jag tror och hoppas att de flesta av oss "granskare" har goda avsikter och önskar er framgång i det ni företar er!

2010-05-09 @ 14:20:19
URL: http://klickerhundar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0