Tankar om ReDog

I morse klev vi upp tidigt och gjorde oss redo att åka till tåget klockan 08.00 eftersom jag behövde tillbaka till Örebro för att hinna till ett möte i eftermiddag, och just nu vet man ju inte riktigt hur och när man ska komma fram när man reser med Sj. Tåget var dock inställt och vi fick åka segaste bussen istället. Tur att mina jyckar har blivit så vana att resa. Det var inga problem alls.

Nella har ätit smärtstillande och anti-inflammatoriskt tre dygn nu och verkar inte besväras av sin onda rygg. Skönt. Men den här händelsen fick mig att bestämma mig. Jag har hört mycket gott om Stefan Rosén på ReDog i Västerås, och jag kommer att boka en tid åt Nella där. Kanske kan han inte berätta något nytt, men jag måste chansa. Har sparat mina slantar ett tag nu och kan faktiskt inte komma på något bättre än att investera dem i min bästa kompis.


Såhär trött är Nella efter att ha rest i dryga 2 timmar


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Tror du tänker helt rätt Jenny, jag vet inte men Stefan har hjälp oss jättemycket, både med Nisses alla krämpor o hur vi kunde lindra dem men också stillat vår obefogade oro över Eddie för ett år sen. För oss har han varit kanon. Man lär sig också mycket av honom för han är duktig på att förklara för oss ägare om vi är intresserade. Håller tummarna för Er.

2010-03-03 @ 15:30:15
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Mikaela

Jag kan starkt rekommendera Stefan! Har varit hos honom i sällskap med träningskompisar och deras hundar, och han är väldigt, väldigt bra. Han bryr sig verkligen om hundens bästa och är ärlig i sin utredning. Ska besöka honom med Ella under våren.



Ha så trevligt på CRUFT´s!!

2010-03-11 @ 22:01:41
URL: http://www.elegantdogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0