Farsan Baloo

Igår var den stora dagen då Doris första valpar bestämde sig för att det var dags att komma ut, och Billy blev stolt far åt sju små guldklimpar. Doris är en av mammas tikar som jag tycker mycket om och hade min livssituation sett annorlunda ut är det inte omöjligt att jag hade tagit ett av de små liven under mina vingar.

Tyvärr kunde jag inte fara hem och se underveken då jag är mitt uppe i en hektisk slutperiod på höstterminen. Jag är så stressad att jag varken vet ut eller in. På studentgatan firades i allafall fördeseln med smågodis och tuggben.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie o Eddie

Det gjorde Ni helt rätt i, smågodis o tuggben låter som perfekt firande!! Nästan bättre än mackan mammorna brukar få på BB : )

Grattis till både fadern o "farmodern". Kram o lycka till med avslutningen på HT.

2010-01-08 @ 21:18:04
URL: http://zetterljungs.cybersite.se
Postat av: Karolina

Vad roligt med valpar! :D

2010-01-09 @ 13:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0