Nostalgitripp

Mitt hjärta kommer alltid att banka lite extra för Nell. Idag ömmade det till i det när jag hittade en CD med bilder som pappa tog på en agilitytävling i Söderköping under våren 2006. Jag var 19 år och Nell skulle snart fylla 6. Nostalgi. Min äslkade Nell!

När jag ändå promenerade nedför memorylane tog jag fram goldenklubbens informationsfilm om Golden Retrievern. Där är det en ung Jenny och söt liten Nell som visar upp agility. Det är nästan pinsamt. Speciellt tekniken i slalom. Jag får försvara mig med att jag inte var den enda som körde den tekniken...


Älskar den här bilden och ska se vad jag kan göra åt den i Photoshop.
Vilken underbar bild på ett underbart framförbyte!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

söta fina Nell!! o håller med bilden är kanon på på hoppet, var rädda om varanda o njut av nuet <3

2010-02-23 @ 08:58:17
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0