Back in Pennybrigde

Äntligen är vi samlade hela "familjen" i Öret igen. Igårkväll njöt jag av att ha Jensa bredvid mig i den slitna blå soffan och hundarna nöjt snusandes i hallen. Pigga och friska. Underbart!

Helgen spenderade Jensa och jag i Hållsta. Vi gosade med valparna och firade min pappa som fyllde år. Lördagskvällen spenderade vi i Eskilstuna med middag i Hållsta och efterföljande bio, Snabba Cash, i stan. På söndagen var vi på kak, bull och tårtbuffé på Taxinge slott och åt oss proppmätta på massa godsaker.

Idag har jag faktiskt varit riktigt effektiv och läst en massa plugglitteratur. Dessutom har jag gått två turer med mina favoriter. Billy fick två synliga dirigeringar med störningsmarkeringar som Nella sedan fick hämta in. Båda var duktiga och hade jättekul.

Ikväll ska jag träna. Det var ett projekt jag drog igång när jag hade sjuka hundar/ var hundlös. Nu när hundarna är tillbaka känns det inte lika inspirerande längre, men känns lite tråkigt att bara blåsa av. Därför kör jag på ett tag och testar hur länge det varar...

Kommentarer
Postat av: Eva & Fanny med Salza & Smilla

Hej Jenny, det är alltid så kul att läsa din blogg för du är uppdaterad och skriver så bra o kul! Kram från hela gänget!

2010-02-08 @ 21:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0