Vinterdagar

Mitt julfirande var härligt. C-uppsatsen sköts åt sidan och istället umgicks jag med min härliga och knäppa familj. Vi struntade i julklappar, men jag skapade ändå minnesböcker om Bess och Kevin fyllda med bilder och texter som jag gav till mamma och pappa. Egentligen var det en julklapp till hela familjen. De var lite känslomässigt jobbiga att sätta ihop, men mest roligt såklart. Vilka härliga hundar! Båda ingick förresten i kontrollgruppen för GR_PRA1 och är fria från anlaget.

På annandagen for min familj till Stcokholm för att fira jul med släkten, själv behövde jag vara hemma och plugga men det kändes helt ok eftersom Mille kom till Tandlavägen och gjorde mig sällskap. Hon hade även med sin kamera och här presenteras ett urval av de vacka bilder hon tog under dagarna:


Snöbollsekar med Combine Quite A Fantasy "Tessa",
SEVCh Combine Just a Fantasy "Berta" och Combine Quite a Boy "Toddy"



Jag och min ögonsten


Berta och Billy


Lillebrorsan Toddy attackerar sin intet ont ananade storebror Billy...


Mille ville ha en bild på henne och några hundar att skicka till bekanta, hundarna var
dock inte så poseringssugna. Att busa med kompisarna lockade mer, haha!
Från vänster, Toddy, Berta, Tessa och dräktiga Remy, Stanroph So Remember Me



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

man kan faktiskt lätt bli på lite surt humör om man absolut VILL ta en bra hundbild... sällan det går som man planerat o ibland är det bättre att stoppa ner kameran o bara busa runt...synd ingen är med o fotar just då ;)

God fortsättning o vilket spännande ÅR du har framför dig Jenny, lycka till!

2010-12-29 @ 17:15:48
URL: http://zetterljungs.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0