Mamma, gillar den där hunden att slicka sig på snoppen?

.
Igår tog vi tåget till Örebro och pluggvardagen igen. Fyra dagars påsklov var över på ett ögonblick, men jag fick mig i alla fall ett gott skratt på vägen. I väntsalen på Eskilstuna tågstation var det fullt med folk eftersom det regnade ute. Billy la sig coolt på golvet och satte igång med en intimtvätt varpå en liten flicka högt och tydligt utbrast: Mamma, gillar den där hunden att slicka sig på snoppen? Mamman fick ett sjå med att förklara och när jag spanade lite runt omkring mig såg jag att det var få som inte drog på munnen eller fnissade lite i smyg.

Kommentarer
Postat av: Anna o Tim

Haha!! Ja, de är roliga. Jag väntar med spänning på att Moa ska börja häva ur sig saker som man inte har en aning om var de kommer ifrån..



Jo, nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen. Min förra blogg var så himla omständlig så jag orkade helt enkelt inte hålla på och ladda upp bilder. I den här kan jag ta kort med mobilen och bara skicka som mms, hur smidigt som helst!



Jag saknar också agilitygänget i E-tuna. Väsby är en jättebra klubb och det finns många engagerade människor, men jag känner mig inte helt "inne i gänget" där. Det är väl delvis mitt eget fel, jag har inte tid att engagera mig så mycket som jag gjorde i E-tuna. Jag gör så gott jag kan och det funkar. Men som det var "hemma" blir det aldrig..



Kul att ni håller igång dock! Men har ni lagt agilityn på hyllan nu? Vore kul om vi sågs på någon tävling i sommar eller så!



Kram!

2010-04-08 @ 09:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0