Sovstilar

Så var vi tillbaka i Örebro igen. Min förkylning är inne i andra andningen och jag känner mig inte särskillt pigg. Febern håller sig borta med jag är snuvig, rosslig i halsen och huvudet känns som en sten. Efter de två timmarna i skolan sov jag på soffan en timme innan jag kände mig någorlunda pigg igen.

Hundarna tycks i allafall inte tycka illa om den stillsamma förmiddagen. De sover som små murveldjur i hallen. Billy tätt ihop med favvoleksaken marsvinet Marwin, och Nell till hälften placerad i en ny korg som jag hittade i soprummet här om dagen. Ingen snygg sak direkt men hel och ren.
.




Nu väntar vi bara på att Sara ska bli klar i skolan så vi kan bege oss ut i naturen!


Kommentarer
Postat av: Emma

I veckan borde man få veta om man kommit med i Kisa, spännande! Du anmälde också va? Håller tummarna att både ni och vi får komma med :)

2009-09-07 @ 20:46:17
URL: http://www.gangster-glimma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0