Dagens roligaste

CD-singeln Best in show


När jag såg det här skrattade jag först ihjäl mig för att jag trodde att det var ett adventsskämt. Sen skämdes jag som en tok när jag insåg att det nog är på riktigt. Det är en CD singel som kommer att säljas på SKK's årliga hundutställning och mässa HUND2009. Singeln heter BEST IN SHOW - the 1'st dogshow anthem ever made och kan vara det pinsamaste i musikväg jag någonsin hört.

HÄR kan man se info om singelförsäljningen på HUND2009

HÄR kan man provlyssna på eländet

 


Kommentarer
Postat av: Johanna, Viggo och Sting

Nästan så man ångrar att man inte ska åka upp!

2009-11-30 @ 16:11:03
Postat av: Sara

Hahaha, jag dör!

2009-11-30 @ 17:37:23
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Blond_best_in_show_87

Haha, seriöst! Ska köpa den direkt :)

2009-11-30 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0