Funktionsbeskrivning och kennelträff imorgon...

... men först B-uppsats!

Sitter och knaprar i mig en knäckemacka till frukost och laddar mentalt inför dagen. Klev upp lite tidigare imorse så att jag hann ta hundarna på en lite längre tur än vår vanliga 20 minuters-morgonrunda. Ska strax knata iväg till mitt andra hem Universitetsbiblioteket där det blir en lång dag idag. Har laddat upp med te, matlåda och småskrammel till godis. Hundarna kommer att få ligga och ha tråkigt men jag kan iallafall trösta mig med att de har fått kuta otdentligt på morgonen. Har även förberett lite små kartonger med godis gömt innuti som Billy älskar och varsitt tuggben till dem.

Ikväll rattar jag sedan trogna gamla Oples hem till Hållsta för att ladda inför kennelträff imorgon. Jag ska ansvara för en funktionsbeskrivningsruta och måste hinna fixa med lite listor och en back-up hund.


Kommentarer
Postat av: Moa, Oscar & Lucas

Hihi, sitter själv på universitetsbiblioteket nu. Tar en kaffepaus och läser bloggar (pauserna är längre än arbetspassen av någon bekymmersam anledning). Lycka till med uppsatsskrivandet och med funktionsbeskrivningen imorgon!

2009-05-20 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0