Could this be me?

 


Gjorde just ett quiz på facebook (tycker att quiz är barsligt kul). Detta handlade om vilken hundras man skulle vara om man var en hund. Mitt resultat blev dalamtin med motiveringen:

The breed that best describes you is the Dalmatian. You are playful, happy-go-lucky, sensitive and loyal. You thrive when you are around others and often struggle with lonliness when you can't be. You are a friendly person but can sometimes be shy with people you don't know. You are good with horses. You are full of energy most of the time.

Jag kan inte så mycket om Dalamtiner egentligen. Han väl läst i rasböcker sådär, men aldrig riktigt känt en dalmatin eller någon som har en. Dock hållr jag med flera talare om att beskrivningen stämmer in fint på mig som person och jag kan bara önska att jag vore lika söt som vilpen på bilden ovan. Så sött ska jag iallafall sussa i min säng om en halvtimme. Blev sent ikväll har suttit ett antal tillmar med jobb för Retriever Ungdom, men är långt ifrån färdig. Nu en sista hundpromenad och sedan stup i säng...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0