VALPAR!!!

Jag vet att det är emot mina principer att skriva tre utropstecken i rad, men vid vissa tillfällen behöver jag faktiskt tre utropstecken. Detta är ett sånt tillfälle. Billy och Rempans valpar är på väg. Fick just rapport från hålsta att sex små underverk har redan sett dagens ljus. Tre tikar och tre hanar, och magen verkar fortfarande innehålla fler!

Jag få kämpa allt vad jag har för att inte slänga mig i Les Oples och trycka plattan i mattan hela vägen hem till tuna. Jag har sett valpningar så många gånger förut och jg har varken tid eller råd. Men jag vill, vill, vill!

 
Gosiga mamma Remy och glada pappa Billy


Billy är en stolt farsa och han, Nellan och jag firade just den nyblivna fadern genom att käka grabbens favvosnacks - varsin rå morot!

Kommentarer
Postat av: Anonym

läser du mogis.se eller kenzas.se blogg?

2009-03-11 @ 18:23:14
Postat av: Sara

Åh vad roligt. Grattis till Billy, jag misstänker att matte planerar en hemfärd snart? Nästa vecka tycker jag att vi ska luffsa ett varv i skogen tillsammans. By the way, vad sämst vi var på att mötas på dansgolvet Jenny! Pinsamt! Men jag gick faktiskt aldrig ut.. så vi får skylla på de. Kram!

2009-03-11 @ 22:50:45
URL: http://omsara.blogg.se/
Postat av: Jennie

Grattis! va kul :D

2009-03-12 @ 15:55:21
URL: http://jennie89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0