Kompetenta människor

Jag inspireras av människor som drivs av sitt intresse. De som har hittat något som de tycker är riktigt kul och har talang för. Jag ser upp till dem som går hela vägen, kör sitt race och blir riktigt duktiga. Jag vill vara som dem!

Här är två exempel på de som inspirerar mig, kolla in dem och inspireras ni med!

Malles boyfriend Max skriver musiken och sjunger och spelar gura i banden The New Dean och Tusen meter upp i luften. Lyssna på ett par låtar vettja! Jag gillar "Jag är din" Av Tusen meter upp i luften. Jag förstår inte hur man kan komma på musik, hur man liksom bara kan hitta på.

Min kusin Anna är eldkonstnär och har showgruppen Eldsteg med två polare. Jag såg henne och Nicklas showa för ett tag sedan och tycker det är ascoolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0